



به مناسبت روز جهانی کار و کارگر (۱۱ اردیبهشت)، اتحادیه دهیاریها میزبان آقای مهندس شهرزاد، معاونت محترم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرکار خانم مهندس ابراهیمی، کارشناس محترم این حوزه بود.
در جریان این بازدید، ضمن تقدیر و قدردانی از تلاشهای ارزشمند پرسنل اتحادیه دهیاریها، گفتگوهایی در خصوص چالشها و موانع موجود در مسیر فعالیتهای دهیاریها صورت گرفت تا راهکارهای لازم جهت بهبود روند کار بررسی شود.
